Dipenjara 10 Tahun Akibat Mencium Pipi Kanak-Kanak

 
 Gambar Hiasan

Manama (Bahrain): Seorang pemandu warga Pakistan menanggung derita kerana mencium pipi seorang kanak-kanak perempuan Bahrain.

Lelaki berusia 39 tahun itu dihukum penjara 10 tahun kerana tindakannya mencium kanak-kanak berusia lima tahun.

Dalam keterangannya kepada mahkamah sebelum hukuman dijatuhkan, lelaki berkenaan berkata, dia mencium kanak-kanak itu tahun lalu kerana menganggapnya sama seperti anaknya.

Mahkamah tidak mempercayainya.

Laporan perubatan dikemukakan kepada mahkamah di Manama, Bahrain menunjukkan pipi kanak-kanak itu merah, menandakan dia dicium secara paksa.

Lelaki terbabit ditahan selepas ibu kanak-kanak berkenaan membuat laporan polis selepas melihat anaknya menangis sekembali dari sekolah.

Kanak-kanak itu memberitahu ibunya, pemandu yang setiap hari membawa dia pergi dan pulang dari sekolah mencium dan menggigit pipinya.

Wanita itu memberitahu mahkamah, anaknya mengadu warga Pakistan itu berulang kali meminta kebenaran mencium pipinya tetapi kanak-kanak itu menolak sehingga dia menciumnya secara paksa pada hari itu.

Akhbar tempatan melaporkan, hakim memarahi defendan apabila lelaki itu berkata dia menciumnya setelah mendapat kebenaran.

Hakim itu berkata, gambar menunjukkan kesan seperti trauma pada wajah kanak-kanak itu dan ia tidak menggambarkan ciuman seorang bapa.

Pemandu itu didapati bersalah kerana menggunakan paksaan untuk mencium kanak-kanak dan dia dihukum penjara 10 tahun serta diusir dari Bahrain selepas menjalani hukuman berkenaan.


Informasi dikongsi oleh

Comments
0 Comments

0 comments:


1)SILA KLIK BUTTON LIKE DIBAWAH
2)SELEPAS LIKE, KLIK SUPPORT US! UNTUK TERUSKAN...





Powered By IMuslimNetwork
Support Us!